Екатерина Тупарева: За да си успешен, трябва да се променяш по-бързо от бързо променящия се свят

https://crimes.bg/vodeshha-tema/ekaterina-tupareva-za-da-si-uspeshen-tryabva-da-se-promenyash-po-barzo-ot-barzo-promenyashtiya-se-svyat-3/150400 Crimes.bg
Екатерина Тупарева: За да си успешен, трябва да се променяш по-бързо от бързо променящия се свят

"Ogilvy Group България" – с голям годишен оборот. Групата е основен представител на WPP - най-големия комуникационен холдинг в света
За трета поредна година Ogilvy Group държи лидерската позиция сред комуникационните групи в България, която отчита голям годишен оборот. Ръстът през 2024 година е 15%, основно дължащ се на спечелени нови клиенти и проекти, реализирани в чужбина.

Групата е основен представител на WPP - най-големия комуникационен холдинг в света. Състои се от осем компании, като лицензираните са: Ogilvy Advertising и три бранда на GroupM, най-голямата група за медийно планиране в света - Mindshare, ЕssenceMediacom и Wavemaker. В портфолиото на Ogilvy Group влизат също Metric DS, Knoway, redlink и най-новото попълнение - творческата компания &play.

Всяка от осемте компании има независимо клиентско портфолио – това осигурява диверсификация на риска и траен растеж на групата. Взети заедно, те обслужват общо 196 бранда, на които предоставят услуги от целия комуникационен спектър – маркетингови стратегии, визуална идентичност, медийни стратегии, планиране, купуване, анализи на активностите на конкурентите, всичко, свързано с дигиталното присъствие на брандовете, промоции и още. За изминалата година реализират 102+ рекламни кампании, 2000+ медийни кампании, 1070+ дигитални кампании и 100+ видеопроекта.

"За да си успешен, трябва да се променяш по-бързо от бързо променящия се свят", споделя Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор на "Ogilvy Group България".

Специално за читателите ни тя прие да разкаже за предизвикателствата и иновациите в комуникационния бранш.

Екатерина Тупарева, Ogilvy Group: Бъдещето е в хората, които най-ефективно използват AI

Каква беше 2024 г. за комуникационния бизнес в България?
Групата ни се състои от осем компании, обслужващи повече от 190 търговски марки, и това ни дава възможност да диверсифицираме риска и да се справяме добре дори една от компаниите да загуби клиенти. 2023 г. имаме 10% ръст спрямо 2022, а 2024 - 15% спрямо 2023 г. Ръстът е резултат от спечелени конкурси. Най-големият клиент, който спечелихме, е Ferrero. Най-много се гордеем с постигнатите от новата ни компания &play резултати. Успяха да спечелят нови клиенти, да реализират проекти в Катар и спечелиха четири международни награди - злато за Rexona на Ad Black Sea и шортлист от Epica и Cresta.

За какви цели използвате AI?
Всяка от компаниите ни използва AI. Бъдещето на бизнеса ще се определя не от развитието на AI, а от хората, които знаят как да го използват най-ефективно. Да мислят заедно с него, да проверяват достоверността на отговорите и постоянно да го обучават за постигане на по-добри резултати. Същевременно има много нерешени проблеми, свързани с използването на AI, например конфиденциалността на информацията, предоставена при обучението на AI. Хората няма да бъдат заместени напълно и талантът все повече ще се цени.

Източник: Капитал


 


 

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.