Богат избор на намалени продукти могат да намерят тази седмица клиентите на Kaufland в хипермаркетите на веригата. Повече от 50 артикула на половин цена очакват потребителите на най-голямата ритейл компания у нас. Изгодните предложения могат да бъдат открити по страниците на актуалната седмична брошура и рафтовете на всичките 63 магазина в цялата страна.
До неделя (8 януари) клиентите на веригата могат да закупят различни видове сирена, колбаси, сладки и соленки, както и консервирани храни на изключително атрактивни цени.
Освен вкусни и качествени храни и напитки, Kaufland предлага намаление и на редица нехранителни артикули като кухненска хартия, перилни препарати и козметични продукти.
„Празничните намаления ще продължат при нас през целия януари. Подготвили сме атрактивни предложения от храни и подаръчни комплекти, подходящи за всички имени дни през месеца. Това е израз на политиката ни да предлагаме на нашите клиенти разнообразие от качествени продукти на достъпни цени. Лоялните ни клиенти, притежатели на Kaufland Card, могат да се възползват от намаления на над 200 стоки от всички хранителни категории.“, коментира ръководителят на „Акционен мениджмънт“ Красимир Тодоров.
От намаления с до 45% ще могат да се възползват феновете на избрани артикули от собствената марка на Kaufland- Classic. Сред тях са оригинална немска шунка с намаление на 34% по-ниска цена, моцарела с 45% отстъпка и сирене „Бри“, намалено с 36%.
Богатият избор от седмични предложения на изгодни цени могат да бъдат разгледани в брошурата на най-голямата търговска верига у нас и ще бъдат налични до 8 януари или до изчерпване на количествата.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.