Софиянка сгащи БИЛЛА в нагла измамна схема – вижте как ни лъжат!

https://crimes.bg/uncategorized/sofiyanka-sgashti-billa-v-nagla-izmamna-shema-vizhte-kak-ni-lazhat/27277 Crimes.bg
Софиянка сгащи БИЛЛА в нагла измамна схема – вижте как ни лъжат!

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) образува производство, за да установи дали „Билла България“ използва заблуждаваща реклама.


Производството стартира по сигнал на Стоянка Бойчева, в който се съдържат твърдения за заблуждаваща реклама за цените на промотираните продукти с кампанията „Гаранция Clever най-ниска цена“, организирана от „Билла България“ ЕООД. Това съобщава „Стандарт“.


В сигнала се посочва, че в рамките на кампанията на 26 юни потребителят е закупил от магазин на „Билла“ (кв. „Дружба“) няколко продукта с марката Clever.


В същия ден Бойчева и член на семейството й купуват още продукти, някои от които от същия вид на закупените с марка Clever, но от магазини на „Лидл“ и „Кауфланд“. Като сравнили цените, се оказало, че цените на закупените от „Билла“ продукти са най-високи в сравнение с тези на същите по вид продукти в другите две вериги.


 


 


Затова още същия ден Стоянка Бойчева се връща в магазин на „Билла“, където заедно с рекламната брошура от кампанията „Гаранция Clever най-ниска цена“ и касовите бележки отправя молба да й бъде върната разликата в цената за закупените портокалов сок и масло, които в „Лидл“ и „Кауфланд“ били с по-ниска цена. От служител в магазина на „Билла“ обаче било обяснено, че това не е възможно, тъй като потребителят трябва да открие в друга търговска верига продукт с марката Clever, който да е на по-ниска цена, за да бъде върната разликата, а така също и, че закупеният от потребителката продукт – масло от „Кауфланд“, не е сравним с маслото от „Билла“.


При положение, че Clever е марка, която е собствена марка на „Билла“ и съществува само там!?


Г-жа Бойчева посочва в сигнала си до КЗК, че се е почувствала подведена и измамена, тъй като е считала, че рекламните брошури от кампанията са коректни, а реално условията са подвеждащи, пише в доклада на КЗК. Според Бойчева мащабно рекламираната кампания на „Билла“ „Гаранция Clever най-ниска цена“ е подвеждаща и отправя молба да бъде прекратена.


Сигналът и предоставените към него доказателства създават основателни съмнения за наличие на евентуално извършени нарушения на Закона за защита на конкуренцията, посочват от КЗК. Затова комисията образува производство за проучване на евентуално нарушение.


Източник: Bradva.bg

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.