Тодор Попов обяви инфраструктура и тротоари за първи приоритет за мандат 2023-2027 г.

https://crimes.bg/index.php/vodeshha-tema/todor-popov-obyavi-infrastruktura-i-trotoari-za-parvi-prioritet-za-mandat-2023-2027-g-3/118334 Crimes.bg
Тодор Попов обяви инфраструктура и тротоари за първи приоритет за мандат 2023-2027 г.

Кандидатът за кмет на Община Пазарджик и досегашен градоначалник – Тодор Попов, обяви пред журналисти първия си приоритет за мандат 2023-2027 г. , в случай, че на изборите на 29-и октомври получи за пети пореден път доверието на хората. На брифинга присъстваха и кандидатите за общински съветници Венелина Георгиева, Димитър Петков, Георги Първанов и Александър Шопов. 

„До края на кампанията ще ви представим общо 4 основни приоритета за следващите 4 години. Първият наш приоритет ще бъде Инфраструктура и тротоари. За неговата реализация ще осигурим по 1 - 1,5 милиона годишно в рамките на следващия управленски мандат”, съобщи Тодор Попов.   

„Акцентите по този първи наш приоритет са два – тротоари и второстепенни улици. За последните 16 години в селата от община Пазарджик са преасфалтирани над 900 улици. Това не е правено никога, а според мен няма да бъде и повторено. Останаха ни още около 250 улици за асфалтиране, което ще се случи през следващия мандат. Никой не заслужава през 21-ви век да гази в кал. Ще насочим усилията си и в реновирането на второстепенни улици и тротоари в Пазарджик. Така града ни ще придобие още по-атрактивен вид. Всички тротоарни площи по основните булеварди ще ги направим цветни. Това създава друга атмосфера и променя облика на града. По подобен начин ще подходим и към входно-изходните артерии на общинския център в посока София, Пловдив, Пещера, Бошуля, Звъничево и т.н. Но подробностите в тази посока ще бъдат изненада. Със сигурност те ще бъдат впечатляващи, защото това оставя трайно впечатление в съзнанието на всеки гост на града. Най-малкото разбира какви хора живеят тук”, коментира Попов.

На следващо място той акцентира върху подновяване на диалога с централната изпълнителна власт.

„Много важни проекти за нас като приоритет остават изграждането на Западния околовръстен път и ремонта на моста на река Марица. Ако зависи от мен не бих затворил моста на река Марица преди да е завършен околовръстният път, защото трафикът по останалите два моста ще бъде колосален по време на близо едногодишния ремонт на съоръжението. Не знам и дали те биха издържали чисто конструктивно такова натоварване. Да не говорим за тапите и опашките, които биха се оформили ежедневно”, прогнозира кандидатът за кмет с бюлетина 69. Тодор Попов припомни защо въпросните два проекта не бяха започнати преди 2 години.

„Всички знаете, че поръчката беше пусната. Участваха седемте най-големи пътно-строителни фирми в страната, а тогавашният министър Виолета Комитова я отмени, защото видите ли не отговаряли на условията. Ако те не са допустими кой би отговорил? И държавата бе длъжна да пусне поръчката отново, но и към момента не го е сторила. Защо?”, попита риторично Попов. По темата той допълни, че след Нова година това ще бъде първото нещо в неговия дневен ред.

„Еуфорията е хубаво нещо, но след нея пътното строителство спря навсякъде. Ние обаче ще продължим да търсим решение и съм убеден, че през следващата година ще стартираме отново процедурата. Когато имаме готов път ще започнем и моста. Иначе ще е абсурдно”, завърши темата имащият зад гърба си вече 4 мандата като кмет на Пазарджик Тодор Попов.

На следващо място той анонсира и проекта за екологичния транспорт. „Чакаме финансиране за проекта с еко автобусите. Надявам се през следващата година да го стартираме, след като направим една оптимизация на цялостния градски транспорт. Пазарджик се развива много динамично и вече има територии,  които са изключително наситени с заводи и фирми, към които трябва да се насочи част от транспорта, а на други места пък няма нужда от него”, сподели Попов.

В края на пресконференцията той коментира и темата за леките автомобили, чийто брой в рамките на общинския център расте главоломно. „Имаме вече проблем с паркирането. Затова ще мислим в посока на оптимизация на паркиране и изграждане на буферни паркинги. Това ще бъдат места, в които да се паркира и от там нататък хората ще трябва да походят малко пеша. ”, завърши Тодор Попов.

Източник: marica.bg

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.