Покрай сагата с уж тормозената в “Майчин дом” родилка Антония Андонова, на яве излязоха меко казано смущаващи факти и обстоятелства от личната й биография, както и от делата на ортака й - дигиталния рекламист Мартин Попов. Това алармираха хора от медийния бранш, които заявиха, че (цитираме) са им яли попарата.
Информацията е толкова разнородна, че буквално не знаем откъде да започнем с поднасянето й. Може би от там, че сочната и пищна Антония е добре познато име, лице и дупе в нощна София. Славата й върви пред нея още от времето, когато си е изкарвала хляба първо като сервитьорка, а после и като барманка в култовата някога чалготека БИАД. Любимата кръчма на мутри и бандити определено й е осигурила купища полезни контакти. Поне така се заклеха няколко добре облечени бизнесмена, които покрай скандала с раждането си припомниха как някога са репетирали правенето на бебе с нея. Нелицеприятна клюка, на която ние отказваме да вярваме пък реди, че началният капитал за да стане съдружничка в рекламната агенция й бил даден от солиден, но за сметка на това семеен джентълмен, който искал да й благодари за добре прекараното време заедно.
Вече като равноправен партньор в “ИНТЕРАКТИВ ШЕЪР - М” ООД, Антония и ортакът й Мартин Попов бързо усещат сладостта на държавните пари и започват да грабят с пълни шепи от републиканския бюджет. Въпреки че в онлайн изявите си Попов прокламира частната инициатива и черпи от авторитета на хора като Юли Толкин (които са изградили целия си бизнес с лични усилия и средства), по време на ковид кризата, неговата фирма прибира тлъста субсидия от има-няма 100 бона, сочат публичните отчети.
И това не е единственият му досег с националната хазна. Долу-горе по същото време (говорим за 2020 г.), той, в качеството си на собственик на дигиталната агенция “ИНТЕРАКТИВ ШЕЪР - М” ООД,
бива одобрен от Изпълнителната агенция за малки и средни предприятия за ваучерна схема за предоставяне на ИКТ услуги за микро, малки и средни предприятия – Тип 1 и Тип 2. За незапознатите трябва да разясним, че държавата инвестира над 9 млн.лв за да дигитализира малките и средни родни фирми. Но вместо да им дава пари “на калпак” за изграждане на уебсайт или за киберсигурност, тя им предоставя ваучери, които ги задължават да получат услугата от строго определени фирми, измежду които и дружеството на Мартин Попов и Антония Андонова. Справка сочи, че на тях са им разпределени трима корпоративни клиента - двама с ваучери за по 20 хил.лв., и един - за 24 хил.лв. Накратко - още 60 бона и кусур влизат в джоба им с благословията на държавата.
Може би сладкият навик да им се наливат готов кеш, ги прави отявлени фенове на ППДБ. Дори небрежен преглед на профила на Попов в социалните медии потвърждава тези му пристрастия. В което разбира се, няма нищо лошо - все пак близостта до соросоидите и до Прокопиев дава бърза писта за лесно забогатяване, коментираха обществени наблюдатели.
В същото време собственици на фирми, работили с Мартин и Антония коментираха, че меко казано не са впечатлени от качеството на предлаганите дигитални услуги. Което ги е накарало бързо да се преориентират към техни конкуренти в бранша. Може би това обяснява прогресивно спадащите обороти на “ИНТЕРАКТИВ ШЕЪР - М”. Поне така изглеждат нещата в Търговския регистър.
В онлайн пространството репутацията на Мартин Попов и неговата съдружничка-родилка не е по-цветуща. В най-големият форум БГ-Мама гневни потребители коментират как притежаваната от тях “ИНТЕРАКТИВ ШЕЪР - М” ООД е организирала куп менте игри на солидни фирми като “Крина” и “Олинеза” с раздаване на предметни награди. Вместо да наложи правила на прозрачност, двамата дигитални предприемачи са допуснали (дано не е нарочно) имената на конкретни участници да се повтарят многократно, което тежко опорочава играта и последващото теглене на награди на лотариен принцип. Да не говорим, че е напълно възможно да са уреждали свои хора за победители, а обикновеният народ за пореден път да е оставал с пръст в уста.
Накратко - с грозната кампания, която Мартин Попов и Антония Андонова организираха срещу един от най-уважаваните лекари у нас, направиха така, че да лъснат собствените им срамотии, коментираха хора от рекламната гилдия, които не възнамеряват да си мълчат повече по техен адрес. И изобщо не отхвърлят хипотезата, че целта на целия недостоен панаир е “Майчин дом” да им даде тлъсто обезщетение.
В следващ материал очаквайте още скандални разкрития от житие-битието на двамата “герои”.
Източник: crimesbg.com