Рекламната инициатива на БАПМХ (Българска асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели) има за цел да успокои туристите след взрива на украинската язовирна стена на „Нова Каховка“.
Всеизвестен е фактът, че всички се страхуват от потенциално замърсяване на Черно море, което съответно предизвика вълна от реакции в социалните мрежи.
Организацията, председателствана от Ричард Алибегов, който след тази си инициатива бе определен като Нептун, призова хората да се снимат в плитчините, сочейки с ръка чистотата на водата. Снимката на Алибегов е придружена с надпис на няколко езика, гласящ „Чиста е“.
Целта на цялата тази инициатива е не само да се отправят положителни послания, а и да се изчистят притесненията на туристите по отношение на качеството на морската вода, която вероятно все още не е засегната от гнусните биологични отпадъци от украинската водна електроцентрала.
Всеки, който желае да подкрепи инициативата, трябва да изпрати освен снимката, трите си имена, датата на която са я заснели, както заеманата длъжност.
Факт е, че хотелиерите треперят, че летният сезон е пред сериозна заплаха, отбелязват от Euronews.
Рекламата обаче предизвика доста противоречиви реакции в мрежата.
Някои от потребителите осмяха концепцията като създадоха колажи и карикатури.
От Сдружението на заведенията в България пък се пошегуваха, публикувайки снимка-колаж на председателя им – Алибегов, променяйки длъжността му в „повелител“, а името му на Нептун.
Министърът на туризма също подкрепи инициативата в профила си в социалната мрежа. Кампанията стартира официално утре.
Източник: narod.bg