След като видя сметката на Български пощи: Шефът на Еконт Николай Събев уби и теснолинейката

https://crimes.bg/index.php/uncategorized/sled-kato-vidya-smetkata-na-balgarski-poshti-shefat-na-ekont-nikolay-sabev-ubi-i-tesnolineykata/28205 Crimes.bg
След като видя сметката на Български пощи: Шефът на Еконт Николай Събев уби и теснолинейката

След като бастиса 143-годишните „Български пощи“, собственикът на частната поща „Еконт“ Николай Събев, който срещу 300 бона финансова кеш инжекция в проекта на Харвардските аферисти Кирчо и Кокорчо стана министър на транспорта, е на път да затрие и единствената теснолинейка в България, пише ПИК.






Малката 125-километрова теснопътна линия, която минава през три планини – Родопите, Рила и Пирин, и която е основен и единствен транспорт на хората в района, повече от година страда от хронична липса на здрави локомотиви. Това води до отмяна на влакове, а все пак тези, които се движат, са обслужвани от автобуси, алармират от сдружението „Родопската теснолинейка“.






Така от  6 юни, до края на месеца напълно отменени са влак 16221 Септември Аврамово и 16222 Аврамово-Септември. По част от маршрута на влаковете ще пътува микробус.






До чудодейната поява на здрави локомотиви влаковете 16230 и 16231, които обслужват участъка Добринище-Разлог-Добринище, и се използват от работещите в курорта Банско, ще се движат с автобуси.






Заради обвръзките на подвижен състав теснолинейката е изправена пред угрозата за неопределено време да остане без нито един движещ се влак. И така от железопътна, тя да се превърне в автобусна.






Скандалът гърми със страшна сила, защото в депо Септември се намира току-що модернизираният Локомотив 77 002. Модернизацията му беше изпълнена в частен жп завод в Русе.






„Във връзка със зачестилия драстично брой отменени влакове по теснолинейката през последните дни поради липса на достатъчно технически изправни локомотиви, напомняме, че изцяло модернизираният локомотив на снимката стои в депото, напълно готов за движение, но със забавени документ от Изпълнителна агенция „Железопътна администрация“ към Министерство на транспорта, което не позволява на БДЖ да го използва!“, съобщиха от „Родопската теснолинейка“.


Източник: ПИК

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.