"Абонат съм на Виваком и от няколко часа нямам интернет и телевизия. Опитвам се да проверя дали проблемът е само при мен, или мрежата се е сринала, но от Виваком ме пращат за зелен хайвер. За да разбера, ще трябва да обикалям по съседите."
Това разказа преди минути читателят на "Марица" Николай Петков, който живее на ул. "Богомил" в широкия център на Пловдив.
От половин час мъжът опитва да се свърже с доставчика си на обявения национален телефон за повреди и технически проблеми. Автоматичният отговор обаче гласял, че линията е претоварена или номерът е недостъпен, което кара Николай да смята, че и други абонати са без интернет и телевизия и звънят за обяснение.
"Уж има конкуренция, а от големите оператори продължават да се държат като монополисти. Събират си сметките и дори едно "извинявайте" не казват, когато абонатите им остават без услуга, за която иначе чинно си плащат", коментира читателят на "Марица".