Ето „Трейс“: Губим 40 млн лева от Европа заради несполучливия ремонт на жълтите павета (СНИМКИ)

Ремонтът на жълтите павета предизвика истинска буря в социалните мрежи

https://crimes.bg/vodeshha-tema/eto-treys-gubim-40-mln-leva-ot-evropa-zaradi-nespoluchliviya-remont-na-zhaltite-paveta-snimki/111376 Crimes.bg
Ето „Трейс“: Губим 40 млн лева от Европа заради несполучливия ремонт на жълтите павета (СНИМКИ)

Ремонтът на жълтите павета предизвика истинска буря в социалните мрежи

С постоянните отлагания от Столична община, ремонтирането на жълтите павета пред Народното събрание в София така и не започва, а състоянието на вече рехабилитираната зона се влошава все повече и поражда съмнения дали тя някога ще придобие нормален вид. През уикенда, по време на гражданските протести срещу президента Румен Радев, булевард "Цар Освободител" остана затворен за движение на автомобили, като се установи, че покритието на скоро ремонтирания участък се е разместило и дори е пропаднало още. Така, един от най-престижните булеварди в София изглежда като калдъръмена улица, като тези, които наблюдаваме във всички квартали на града.

През есента на миналата година общината и изпълнителят на проекта, "Трейс Груп Холд", твърдяха, че проблемът с лошо пренаредения паваж засяга само две малки зони между Софийския университет и БАН, но оттогава насам зоната с "плаващите павета" значително се е увеличила. В момента, ремонтираният участък изглежда по-лош от неремонтирания. Това означава, че когато управниците в София решат да ремонтират отсечката от ул. "15 ноември" до бул. "Васил Левски", ще се наложи отново да затворят бул. "Цар Освободител", който вече бе затворен почти до края на септември миналата година.

 

 

През април, заместник-кметът по строителството на София, инж. Ангел Джоргов, съобщи по БТВ, че най-вероятно ремонтирането на жълтите павета ще започне през втората половина на май, веднага след отварянето на движението по съседния участък на улица "Оборище", която също е в ремонт. Целта на това отлагане е да се осигури възможност автомобилите, движещи се по "Цар Освободител", да се пренасочват към "Оборище" преди затворения участък, с цел намаляване на задръстванията. Този срок обаче е изтекъл, а "Трейс Груп Холд" все още не са започнали работа по преструктурирането на паважа.

Все още е под въпрос дали столицата няма да загуби финансиране от еврофондове на стойност от повече от 40 милиона лева. За съжаление това вече се е случвало и то неведнъж – при ремонтните дейности в Западен парк, при ремонта на трасето на трамвай N5 и други.

Източник: narod.bg

 

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.