КАК 800 000 ЛЕВА МИНАВАТ ПРЕЗ РЪЦЕТЕ НА СПОРТНИЯ МИНИСТЪР КРАСЕН КРАЛЕВ ЗА НАХРАНВАНЕ НА МЕДИИ

by npetrov
428 views

На 4 февруари 2015 година АФЕРА публикува статията: „СПОРТНИЯТ МИНИСТЪР УЖ НЕ БИЛ СОБСТВЕНИК НА КУП МЕДИИ. ЧОРБАДЖИЯ ВЕЧЕ Е … 87 ГОДИШНАТА МУ МАЙКА. ПРЕЗ НЕЯ ЛИ ЩЕ МИНАВАТ БИЛБОРДОВЕТЕ И КАМПАНИЯТА НА ГЕРБ ПО МЕСТНИТЕ ИЗБОРИ?!“
В нея разкрихме как всички фирми на Красен Кралев, включително и собствените му медии, са прехвърлени на 84 –годишната му майка. Юридически така Кралев спазва закона да не е под удара за конфликт на интереси в качеството му на министър от правителството на Бойко Борисов – 2, но на практика фирмите му и медиите му очевадно се управляват от негови служители и партньори, както и от него, тъй като надали 84-годишната му майка ръководи бизнес интересите му. Още по-очевадно е, че нито една медия не смее да напише и критична запетайка срещу „краля на пиара“ Красен Кралев, както иронично е наричан. Напротив – обществото е залято от петмезен платен пиар каква приказна любов въртял Кралев с говорителка от bTV.
Още на 22.07 2014 година АФЕРА написа: „ГЕРБ – СКАНДАЛНИ НЕЗАКОННИ ВРЪТКИ ПО ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА, БЕЗУМНО НАДУТА ЗА 800 000 ЛВ., ЗА НАХРАНВАНЕ НА МЕДИИ. ЧУДЕСА ОТ НАРУШЕНИЯ ЗА ДА СПЕЧЕЛИ КАНДИДАТ –ДЕПУТАТ НА ГЕРБ!“
В материала описахме „как обществена поръчка за 800 000 лева за медии, направена покрай евро-проекта „Градски транспорт“, е свързана с фирмата е „Силвър Адвъртайзинг”, която пък се свързва с Красен Кралев. Още в самото начало участието в обявената обществена поръчка за 800 000 лева за „нахранване на медиите“ по евро-проекта „Градски транспорт“ е била за отстраняване, но в момента се вършат „чудеса” от нарушения, за да може точно тя да спечели.
Така или иначе именно „Силвър Адвъртайзинг” е фирмата, която поема РАЗДАВАНЕТО НА 800 000 ЛЕВА  за натруфеното название „Интегриран градски транспорт проект Варна“.
През юли месец м.г. след публикацията на АФЕРА се обади Красен Кралев, тогава готвен за кандидат – депутат от ГЕРБ. Той твърде притеснено заобяснява как нямал нищо общо с тази фирма, и че тя била свързана с … Кънчо Стойчев. При положение, че и кламерите в Община – Варна знаеха, че точно Кралев реди кинтите.
Сега, когато в началото на февруари т.г. АФЕРА публикува информацията как всички рекламни фирми и медии, собственост на Кралев, са прехвърлени на 84-годишната му майка, в АФЕРА не се обади Красен Кралев. Но пък се обади служителка на … „Силвър Адвъртайзинг”. Тя любезно заобяснява как „били решили“ да включат и сайта АФЕРА в рекламното обслужване на въпросния „интегриран градски транспорт проект Варна“, стига да сме били така любезни да изпратим ценовата си рекламна листа. Ставало дума за 16 публикации в периода от март до юли т.г, и публикации: „от рода на това, коя спирка къде ще е и такива работи…“.
АФЕРА изпрати обратно лаконично съобщение с рекламните си цени, въпреки че бяхме напълно наясно, поради наличие на информация зад кулисите в Община – Варна, че е настанала истерия, че в списъка от медии може да влезе „неправилна медия“ като АФЕРА и на нейно място е пробутана корпоративна такава.
Тук е мястото да уточним, че АФЕРА по никакъв начин нямаше да участва в това безогледно пране на пари и реакцията ни към „Силвър Адвъртайзинг” бе единствено опит да проследим схемата отвътре, и кой как ще направи още по-категоричен опит да накупи елегантно медии, които си позволяват да пишат срещу Кралев.
Не се наложи. Още преди да бъде окончателно одобрен медийния проект за реклама на „Интегриран градски транспорт проект Варна“, пътека – не, а пъртина в Община – Варна бе направила наемничката на Красен Кралев – „министершата“, която управлява варненската му медия – сайта „Варна утре“ – Росица Пенкова.
И понеже го играе „министерша“, от днес на Красен – кралевския сайт цъфти вече рекламния банер на „„Интегриран градски транспорт проект Варна“.
Излишно е да се коментира каква безумна цифра е 800 000 лева за рекламиране на нещо от рода на това къде ще са спирките, колко автобуса на колко минути ще минават, и защо същата тази сума трябва да минава през рекламна фирма, свързана на всичкото отгоре с министър, след като цялата тази рекламна информация може да свърши и Община – Варна чрез пуснати рекламни съобщения в местните медии.
В същото време скандалния ремонт на Двореца на културата и спорта, за който първа алармира АФЕРА затъва тотално, гълтайки огромни милиони. Както АФЕРА писа още при шокиращата битка кой да лапне отпуснатите държавни милиони за ремонта, цифрата щеше да се увеличава неимоверно. И точно така се случи.
Скандалното е, че спортният министър Красен Кралев и тук е в абсолютен конфликт на интереси, защото човекът, който бе назначен за шеф на Двореца на културата и спорта е Минко Христов от „Новото време“, пряко свързан с Красен Кралев.
Така, както обикновено, всички големи рекламни обществени поръчки отново са лапнати от Кралев, който пък обслужва и прави предизборната кампания на ГЕРБ. И рекламните му фирми, и медиите му, сега са на „върха на сладоледа“. Нищо, че УЖ техен собственик вече им е 84-годишната майка на Кралев.
На това му се вика вероятно „морална“ корупция“.

Вижте още

Оставете коментар

* Този уебсайт използва бисквитки, за да осигури по-добро потребителско преживяване. Използвайки нашите услуги Вие се съгласявате с това.